Strategia portalu POIpoi.pl – Bubel

Strona główna » Strategia portalu POIpoi.pl – Bubel

Celem naszej strategii jest móc zarobić na bublach. Skoro tyle ludzi żyje z obrotu bublami to widać się to opłaca. Jeszcze nie znamy całego procesu monetyzacji tego portalu jednak zamierzamy taki schemat wypracować. Jeśli masz jakieś wskazówki to zapraszamy do współpracy.

—> Strategia Portalu Wegańskiego
(buble istnieją również w produktach spożywczych i przekonaniach żywieniowych)

Opis strategii

Wstępnie proponując: mamy zamiar zbudować platformę opisującą walory i mankamenty przedmiotów dobrowolnie zakwalifikowanych przez użytkowników portalu jako buble.
Każdy bubel, podobnie jak w wikipedii, będzie reprezentowany precyzyjnie na dedykowanej stronie i powinien być mu przypisany jeden moderator. Moderator ma prawo zarobić za swoją pracę najróżniejszymi sposobami w czym portal będzie go wspierał i konstruował kolejne narzędzia.
Na stronie bubla inni użytkownicy będą mogli umieścić swoje komentarze, przykładowe fotki, opinie, oddać punkty na bubbel lub nawet wypełnić precyzyjną ankietę przygotowaną przez producenta bubla zainteresowanego poprawą produktu.
W celu wyeliminowania manipulacji informacją rejestracja użytkownika będzie się odbywać za pośrednictwem konta bankowego i/lub będzie wymagała użytkowników wprowadzających. Pojedynczość i anonimowość użytkowników powinna być priorytetem tego serwisu.

Założenia strategii i etapy:

  1. zbudować zalążek portalu przedstawiający jego ideę
    (to się teraz dzieje, październik, listopad 2018)

    1. strona na Facebooku
    2. strony przykładowe (referencyjne)
      1. Bubel
  2. pozyskanie chętnych do współpracy
    1. oferia
    2. facebook
  3. Spotkanie on-line, wymiana poglądów
    1. program spotkania?
    2. na zoom-ie?
  4. Wyłonienie lidera całości projektu
    1. spotkanie na zoomie z liderem w roli głównej
  5. Wyłonienie specjalistów części projektu
  6. Doprecyzowanie koncepcji w większym gronie
    1. aktualizacja opisu strategii
    2. przygotowanie zgłoszenia do serwisu crowdfunding-owego
      1. założenia budowy i rozwoju portalu
      2. przygotowanie prezentacji
  7. zgłoszenie pomysłu do serwisu crowdfunding-owego
    … i pozyskanie

    1. funduszy do budowy
    2. wstępnego utrzymania portalu
    3. funduszy do działań marketingowych
    4. zaproszenia pierwszych aktywnych użytkowników
      /……/
  8. samofinansowanie
  9. dalsze inicjatywy wynikające z wcześniejszych planów i zaangażowania użytkowników.

 

Some Stuff